به سافتکده خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفايل
موضوعات
دانلود فيلم
دانلود نرم افزار
دانلود مدیریت دانلود
داتلود نرم افزار فشرده ساز
دانلود دیکشنری
دانلود نرم افزارpdf
دانلود نرم افزار رایتCD
داتلود نرم افزار عکس
داتلود نرم افزار پخش کننده صوت و تصویر
داتلود نرم افزار آنتی ویروس
دریافت آپدیت
آموزش
دانلود نرم افزاربازیابی اطلاعات
دانلود كتاب
احمد شاملو
اخوان ثالث
فروغ فرخ زاد
سهراب سپهري
دانلود موزيك
داتلود نرم افزار موبایل
دانلود یاهو مسنجر
داتلود نرم افزار قفل گذاری
دانلود بازی
عکس
دانلود نرم افزار ساخت اتوران
آنتی ویروس موبایل
فارسی سازسونی اریکسون
فارسی سازنوکیا
دانلود نقشه ی موبایل
دانلود زنگ موبایل
عکس عاشقانه پس زمینه موبایل
دانلودکلیپ موبایل
فتوشاپ برلی موبایل
رمزگذاری بر روی موبایل
سفر یاب موبایل
دیکشنری موبایل
کتاب موبایل
دانلود ویندوز 8
دانلود ویندوز 7
دانلود ویندوزxp
فعال ساز ویندوز 7برای انواع لپ تاپ وpc
دانلودفارسی ساز ویندوز 7
دانلود درایور
دانلود آپدیت ویندوز
نرم افزار ریکاوری ویندوز
دانلودفارسی ساز ویندوز xp
دانلود آفیس2010
فارسی سازآفیس2007
عکس
فارسی ساز
غلط یاب فارسی
دانلود آفیس2007
آموزش آفیس
تم ویندوز
نرم افزار پرتابل
مرورگر وب
ویرایشگر فیلم
دانلود بازی
دانلود جستجوگر اینترنت
دانلود ابزارضد جاسوسی
دانلود ویرایشگر فیلم
اضافات

آخرين مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبليغات

خوش آمديد******خوش آمديد
آدرس جديد اين وبلاگwww.bitoam.loxblog.com اينجا لحظات خوشي را سپري خواهيد کرد آدرس جديد اين وبلاگwww.lamboos.LOXBLOG.COM انواع نرم افزار-آموزش-آنتي ويروس-ويندوز وغيره آدرس جديد اين وبلاگwww.bitoam.loxblog.com
مجموعه آفيس Microsoft Office 2007 Blue Edition Sp2

کامل ترین مجموعه نرم افزاری در زمینه آفیس  و ابزارهای موجود برای ویرایش انواع اسناد بی شک Microsoft Office است. بسته ی نرم افزاری فوق العاده قدرتمندی که شاید امروزه خیلی از کاربران در سراسر دنیا نتوانند بدون آن کارهای روزمره خود را انجام دهند.  نسخه 2007 آین مجموعه نرم افزاری پس از عرضه با حجمه ی گسترده ای از محبوبیت و دریافت رو به رو شد به طوری که امروزه بیشتر کاربران آن را به دلیل واسط کاربری متفاوت و نویی که عرضه نمود انتخاب کرده اند. در زمان ارائه این نوع طراحی تقریبا بی نظیر بود. البته با توجه به این که قرار است در چند ماه آینده و در سال 2010 نسخه ی جدید این مجموعه عرضه شود باید منتظر بمانیم تا ببینم آیا نسخه 2010 هم به اندازه نسخه 2007 موفق عمل خواهد کرد یا خیر.
نسخه 2007 این مجموعه نرم افزار بدون نیاز به هیچ گونه سریال نامبر را کرک خاصی هم اکنون در اختیار شما بوده و می توانید به سادگی آن را دریافت کرده و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.



ویرایش های مختلف نسخه ی جدید بسته اداری مایکروسافت ( از مقدماتی تا نهایی ) - Microsoft Office 2007 :
Microsoft Office Basic 2007 - نسخه ی مقدمانی نرم افزار آفیس که تنها شامل نسخه ی 2007 از نرم افزار های Excel, Outlook, Word می باشد و با قیمتی در حدود 100دلار عرضه خواهد شد .
Microsoft Office Home and Student 2007 - نسخه ی خانگی و دانش آموزی نرم افزار آفیس که تنها شامل نسخه ی 2007 از نرم افزار Excel, PowerPoint, Word, OneNote است و با قیمت حدود 149 دلار عرضه خواهد شد .
Microsoft Office Standard 2007 - نسخه ی استاندارد این مجموعه که شامل نسخه ی 2007 از نرم افزار های Excel, Outlook, PowerPoint, Word و با قیمتی در حدود 399 دلار عرضه خواهد شد .
Microsoft Office Small Business 2007 - نسخه ی تجاری کوچک نرم افزار که متشکل از نسخه ی 2007 از نرم افزارهای Excel, Outlook, PowerPoint, Word, Publisher, Outlook with Business Contact Manager می باشد و قرار است با قیمتی در حدود 449 دلار عرضه شود .
Microsoft Office Professional 2007 - نسخه ی حرفه ای آفیس که متشکل از نسخه ی 2007 از نرم افزارهای Excel, Outlook, PowerPoint, Word, Access, Publisher, Outlook with Business Contact Manager می باشد .
Microsoft Office Professional Plus 2007 - نسخه ی 2007 پلاس از این مجموعه که شامل آخرین نسخه از نرم افزارهای Excel, Outlook, PowerPoint, Word, Access, InfoPath, Publisher, Communicator, additional tools 1 می باشد که قرار است با قیمتی در حدود 550 دلار عرضه شود.
Microsoft Office Enterprise 2007 - نسخه ی بسیار مطرح تجاری و کامل عرضه شده که شامل ویرایش 2007 از تمامی نرم افزارهای مفید عرضه شده ی اداری مایکروسافت یعنی Excel, Outlook with BCM, PowerPoint, Word, Access, InfoPath, Publisher, OneNote, Grooveو بسیاری ابزارهای جانبی و اضافی می باشد و قرار است با قیمتی در حدود 650 دلار عرضه شود .
Microsoft Office Ultimate 2007 - شامل تمامی نرم افزار های نسخه ی Enterprise همراه با چند ابزار جانبی و کمکی دیگر که با قیمت 680 دلار عرضه خواهد شد .
Microsoft Office Blue Edition 2007 – نسخه ای است که تنها در اختیار کارمندان مایکروسافت قرار می گیرد. این نسخه که می توانید آن را از همین سایت دریافت کنید بدون هیچ گونه سریال نامبری نصب شده و کاملا اکتیو شده در دسترس خواهد بود. این نسخه کامل ترین نسخه ای است که موجود بوده و تمامی ابزارهای موجود در این بسته را شامل می شود.

نرم افزارهای موجود در بسته بسیار قدرتمند Microsoft Office Blue Edition 2007 :

Word 2007 - قدرتمندترین نرم افزار پردازشگر کلمه دنیا که در کمتر سیستمی نسخه ای از آن را نمی بینید . Word 2007 امکانات و زیبایی های بیشماری نسبت به نسخه های پیشین دارد .
Access 2007 - آخرین ویرایش این ابزار بسیار رایج و مطرح برای تهیه ی بانک هاي اطلاعاتي و تهيه گزارشات حرفه ای و به اشتراک گذاری هرچه ساده تر آن گزارشات .
Outlook 2007 - آخرین ویرایش نرم افزار فوق العاده ی Outlook مخصوص مدیریت ایمیل ها که امکانات بی شماری را در ظاهر بسیار زیبا و جدید خود در اختیار کاربر قرار می دهد .
PowerPoint 2007 - برترین و رایج ترین نرم افزار اسلاید ساز دنیا که با بهره گیری از امکانات و زیبایی های بسیار نسخه ی 2007 از آن قادر به ساخت پروژه ها و اسلاید های بسیار زیباتر و گرافیکی تری و قدرتمندتری از همیشه باشید .
Excel 2007 - قدرتمندترین و رایج ترین نرم افزار آنالیزور که به بهترین نحو اطلاعات را مدیریت کرده و به اشتراک می گذارد.
Communicator 2007 - ابزاری جدید و منحصر به فرد از کمپانی مایکروسافت که مرجع ارتباطی تعداد بیشماری کاربر است و با مرتبط ساختن و کارکردن آنها در کنار یکدیگر به بهبود بسیار چشمگیر اوضاع کاری می انجامد .
Groove 2007 - نرم افزاری فوق العاده برای کار به صورت دست جمعی و در قالب تیم . هر کجا، هر زمان و با هر شخصی .
InfoPath 2007 - ابزاری بسیار عالی برای جمع آوری و مدیریت اطلاعات و داده ها و افزایش و ترقی تجارت شما با انجام الکترونیکی و دقیق فعالیت هایتان .
OneNote 2007 - یادداشت کننده فوق العاده ی کمپانی مایکروسافت که به شما امکان جمع آوری تمامی اطلاعات مهمتان را در محیطی امن می دهد تا هر زمان که بخواهید با صرف کمترین هزینه ی زمانی آن ها را بیابید !
Publisher 2007 - بهبود راهکارها و افزایش قابلیت های تجاری و اقتصادی کارهای شما .



 






امتیاز شما به این مطلب:

 ( امتیازها: 8)


توضیحات : این نرم افزار به هیچ گونه کرک یا سریال نامبری نیاز ندارد.

[+] نوشته شده توسط عزیز در پنج شنبه 12 خرداد 1398برچسب:, در ساعت 19:24 | |
مجموعه آفیس Microsoft Office 2010 Professional Final RTM

این محصول که در مقایسه با نسخه 2007 با تغییرات متعددی رو به رو شده است کمی هم با نکته ها جالب همراه شده چرا که مایکروسافت نسخه 12 را با آفیس 2007 عرضه نمود و نسخه 2010 در حقیقت باید به صورت ورژن 13 عرضه می شد اما چون این عدد نحس طلقی می شود مایکروسافت در اقدامی جالب Office 14 را منتشر کرد. در این که Office یکی از موفق ترین محصولات مایکروسافت بوده شکی نیست اما این که از گذشته تا به حال این پیشرفت و موفقیت ادامه پیدا کرده است نکته مهمی است که شرکت های نرم افزاری کمتر توانسته اند این روند را ادامه دهند. وقتی آفیس 2003 جای خود را به نسخه 2007 داد مایکروسافت نشان داد که چقدر می تواند در زمینه بسته Office از خود خلاقیت نشان دهد و حالا که نسخه 2010 آماده شده بازهم باید دید که این خلاقیت و تغییرات انجام گرفته می تواند دل کاربران را به دست آورد یا خیر؟ ما دلایل خوبی داریم که ثابت می شود Office 2010 با توانایی هایی که دارد می تواند جایگزین به مراتب قدرتمندتری برای نسخه 2007 خود باشد. این نسخه از آفیس با بهینه سازی های انجام شده فوق العاده سریعتر از نسخه های قبلی خود عمل می کند ؛ این سرعت عمل نسبت به نسخه 2007 بسیار چشمگیرتر است.

در نسخه 2007 وقتی کاربر می خواست یکی از نرم افزارها را اجرا کند باید مدت زمانی را برای لود کامل نرم افزار صرف می کرد اما نسخه 2010 به مراتب سریعتر عمل کرده و به راحتی نرم افزارها اجرا می شوند. واسط کاربری در این نسخه بهبود یافته علاوه بر جذابیت بیشتر دسترسی ها را آسان تر می کند ؛ هرچند تغییرات عمده ای در آن دیده نمی شود اما همان تغییرات جزئی هم نقش مهمی را ایفا می کنند. جای توضیحی نیست که بخواهیم بگوئیم Office قادر است چه کارهای انجام دهد چراکه آنقدر قدرتمند بوده که در طول سالیان اخیر هیچ نرم افزار یا بسته نرم افزاری نتوانسته حتی بخشی از محبوبیت های آن را به خود اختصاص دهد یا توان رویارویی با این بسته قدرتمند نرم افزاری را داشته باشد. اما در بسته ای که پیش روی شما دوستان قرار دارد نرم افزارهای زیر گنجانده شده است:
Microsoft Word 2010
Microsoft Access 2010
Microsoft Excel 2010
Microsoft InfoPath 2010
Microsoft Office Professional Plus 2010
Microsoft Office Standard 2010
Microsoft OneNote 2010
Microsoft Outlook 2010
Microsoft PowerPoint 2010
Microsoft Publisher 2010
Microsoft SharePoint Workspace 2010

این نرم افزارها هریک در زمینه های مختلف به نوعی یک Leader یا رهبر محسوب می شوند. پایگاه ها و بانک های اطلاعاتی در کنار یک پردازشگر و ویرایشگر متن ها و کلمات با امکانات فراوان به همراه یک مجموعه از سلول های محاسباتی که می توان پیچیده ترین مراحل مختلف در حسابرسی ها را با آن ها انجام داد بخش هایی از قابلیت هایی هستند که در این مجموعه گنجانده شده اند. یکی از محبوب ترین ها هم که PowerPoint نام گرفته و امروزه اکثر پروژه ها در زمینه های مختلف تحقیقاتی یا آموزشی در سطوح مختلف با همین نرم افزار به دیگران شناسانده می شود.

 






امتیاز شما به این مطلب:

 ( امتیازها: 3)


توضیحات : طريقه فعالسازي : پس از دانلود و خارج نمودن از حالت فشرده فایل ایمیج را با یکی از نرم افزارهای شبیه ساز به صورت مجازی بارگزاری نمائید یا اینکه برروی یک دی وی دی رایت کنید. پس از اجرا و نصب نرم افزار لازم است تا وارد فولدر _mini-KMS_Activator_v1.051 شده و با اجرای mini-KMS_Activator_v1.051 برای کرک کردن نرم افزار اقدام کنید. در این مرحله کافیست ابتدا از گزینه Install/Uninstall KMService برای اولین مرحله اقدام کنید. پس از نصب این مرحله گزینه دوم یعنی Activation Office 2010 را اجرا کنید تا نرم افزارها کرک شوند.



[+] نوشته شده توسط عزیز در پنج شنبه 12 خرداد 1398برچسب:, در ساعت 18:46 | |
صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

دلم در عمق چشمانت به دردي ناجوانمردانه مي دهد جان
آرشيو
آبان 1391
مهر 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
دی 1390
آبان 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
ارديبهشت 1387
ارديبهشت 1386
بهمن 1384
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سايت :
عزیز
لينكستان
آموزش طراحی صفحات وب
طراحی وب - آموزش طراحی صفحات وب
دوستت دارم
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتاب و آدرس bitoam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس بر روی کادر کلیک راست نمایید تافعال شودوبعد از آن مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. <





فال حافظ

قالب هاي نازترين

جوک و اس ام اس

زيباترين سايت ايراني

جديد ترين سايت عکس

نازترين عکسهاي ايراني

بهترين سرويس وبلاگ دهي

وبلاگ دهي LoxBlog.Com


لينكدوني

فروشگاه اینترنتی ایران آرنا
http://www.kohandownload.com
tanindownload
دانلود
ارا دانلود
بزرگترین مرجع دانلود ایرانیان
وب سایت اف ایکس پی
شبکه کامپیو تر ایران
hamechi sara
آپدیت نود 32
شهر رويايي
تلخند
سرزمین عجائب
انباری عـکس هر عـکسی بخوای پیدا میکنی
برای دوستان
اولین عشقم...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ LoOoVeLeSs Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
کلبه تنهایی های دخترونه
بهترین دختر دنیا
کتیبه عشق
سایت دانلود رایگان
تیزر فیلم دانلود تیزرهای فیلمهای بالیوود
خلوت شب
جدیدترین یوزر و پسورد های NOD32
یوزرنیم و پسورد برای آپدیت NOD32
سافت گذر
عشق مرده
شعر و ادبیات
عاشق تنها
فقط به خاطر تو
سایت تفریحی پیزاک
*♥*•.ღღکلبهـ تنهاییــــ منـღ.•*♥*•.ღღ کلبــ♥هههــــــ تنهـ ♥ـ ـاییــــــ منـــ ♥ــــ
رویاهای من
.::◘ زیبایی باور نکردنی ◘::.
اس ام اس.جملات زیبا.اهنگ.فیلم.عکس و ...
*****OBTAIN-------***
دل نوشته های یک عاشق
پرنده تنها
موسسه فرهنگي قرآني مجمع الزهرا(س)
دانلود
ثبت دامنه
عاشق زورق نشين
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , bitoam.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com